Honda X8R

madevil
Liittynyt:
1.10.2008 15:50
Veilä lisäselvennystä,...

ViestiKirjoittanut madevil » 1.10.2008 16:03

Siis ydinyskä lienee nyt kysymys onko virvarien tappi pidempi kuin vakio varien normaalisti??!

Eli onko vika nyt liian lyhyessä tapissa vai liian paksussa varissa tohon malliin..?!
Friman
Paikkakunta:
Kolari
Liittynyt:
28.9.2008 12:43

ViestiKirjoittanut Friman » 1.10.2008 17:34

mikä suutin kannattais vaihtaa nuille vireille?

virit: Tecnigas Next-R, Malossin multivari, Malossin ilmanputsari alkuperäseen koteloon ja niitti katki?
samis
Liittynyt:
4.3.2007 15:15

ViestiKirjoittanut samis » 1.10.2008 21:50

Yritä laittaa se paketti jotenkin uudestaan sinne, mullakin jäi jotenkin oudosti puristuksiin se hihna enkä saanu mutteria kiristettyä mut otin irti ja uudestaan laitoin niin sain. Tosin mulla tais olla saman mittaset tapit :o Kuulemma ei kulje kun joku 30km/h jos sitä tappia menee lyhentään :o
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 1.10.2008 23:00

Samanmittaset ne tapit on, ite mulla on siellä se hondan vakio liukuholkki, ku kadotin sen virivarin jonnekki.. :D Ja honda_man.. Vaiha 85 tai 90 suutin.. Jos se on samanlainen se putsari ku se vakio niin 85, mut jos suodattaa paremmin niin tunge 90.
madevil
Liittynyt:
1.10.2008 15:50
variiaatorista viel..

ViestiKirjoittanut madevil » 2.10.2008 17:44

Eli onko joku asennellut joskus tuotallsta "top Racing" merkkistä varia Hondaan.. Rupesin epäilyttämään tuon sopivuus kun kuvissa malossin rullakuppi näyttää yhtä "ohuilta" kuin vakio, kun taas tuo top racinki on selesäi ainaski 1cm paksumpi ja silmämääräisesti näyttää liian isolta osalta niin että variaattorin hihnalle ei jää tarpeeksi tila..

Eli mun ongelma on at this moment koettaa selvittää onko tuo top racingin vari varmasti käypä osa tähä hondaan, ja onko asia tarkoitettu ratkaista niillä kahdella mukanatulevalla prikalla joilla tappia saa 3milliä lisää ulos.. harmi vain että tuskin riittävät prikkojen tuoma lisä.. Vai lähetänkö osan takaisin ja hankin malossin multivarin ja luotan että sen rullakuppi on yhtä "ohut" kuin vakiorullakuppikin..

Eli mun ongelma rakeais kun joku osais kertoa eroaako top racingin ja malossin virivari paksuudeltaan vai ei?! Koska jos ei, niin silloin ainoaksi rakaisuksi jää noilla prikoilla kikkailu.. joka kyllä epäilyttää että sitten se lähtee työntämään nauhaa liian sivuun.. =/
*NaPPi*
Paikkakunta:
jkl
Liittynyt:
9.8.2006 15:27

ViestiKirjoittanut *NaPPi* » 2.10.2008 18:01

Ostakaa -99 vuoden honda x8r-x johon vaihdettu -02 vuoden kone. Kyselyä yv:llä jos kiinnostaa koska ei jaksa tääl selitellä kaikkea. Kuvia ja muit saa kun kyselee.
Projekti kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20144
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 2.10.2008 20:10

madevil kirjoitti:Eli onko joku asennellut joskus tuotallsta "top Racing" merkkistä varia Hondaan.. Rupesin epäilyttämään tuon sopivuus kun kuvissa malossin rullakuppi näyttää yhtä "ohuilta" kuin vakio, kun taas tuo top racinki on selesäi ainaski 1cm paksumpi ja silmämääräisesti näyttää liian isolta osalta niin että variaattorin hihnalle ei jää tarpeeksi tila..

Eli mun ongelma on at this moment koettaa selvittää onko tuo top racingin vari varmasti käypä osa tähä hondaan, ja onko asia tarkoitettu ratkaista niillä kahdella mukanatulevalla prikalla joilla tappia saa 3milliä lisää ulos.. harmi vain että tuskin riittävät prikkojen tuoma lisä.. Vai lähetänkö osan takaisin ja hankin malossin multivarin ja luotan että sen rullakuppi on yhtä "ohut" kuin vakiorullakuppikin..

Eli mun ongelma rakeais kun joku osais kertoa eroaako top racingin ja malossin virivari paksuudeltaan vai ei?! Koska jos ei, niin silloin ainoaksi rakaisuksi jää noilla prikoilla kikkailu.. joka kyllä epäilyttää että sitten se lähtee työntämään nauhaa liian sivuun.. =/
Lähetä takasin ihan suosiolla. Epäilisin et se vari on sfx:lle tai jollekkin visionille ja kuvitellut siellä moto-hämeessä että käy kaikkiin hondiin. En tiedä siitä varista sen enempää, mut malossin menee kyllä sisään ihan ilman mitään muokkauksia.
Moto-Häme
Liittynyt:
23.7.2007 22:08

ViestiKirjoittanut Moto-Häme » 2.10.2008 20:17

Moi

Jos mahdollista niin odota madevil ensi viikkoon, tarkistan kun saan tuollaisen variaattorin näppeihini, että minkä pituinen se tappi on siinä. Voisit laittaa maililla myynti@moto-hame.fi tuossa paketissa tulleen tapin pituuden, niin pääsen vertaamaan. Voit tietty palauttaa variaattorin täydellisenä pakettina takaisin, niinkuin puhelimessakin jo sovittiin.

Toiselle kirjoittajalle sen verran, että ei ole toimintatapana luulla sopivuuksia, vaan tuo on ihan www.jasil.com sivuston taulukoiden mukaan sopiva osa. Voihan olla että ovat siellä kasanneet väärällä tapilla tuon sarjan, mutta se selvinnee kun pääsen mittaamaan.

T:Raine
www.moto-hame.fi
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 2.10.2008 20:23

Moto-Häme kirjoitti:Moi
Hatunnoston arvoista asiakaspalvelua. :P
samis
Liittynyt:
4.3.2007 15:15

ViestiKirjoittanut samis » 2.10.2008 22:46

No niin näkyy olevan :D Itekkin hämeestä :)
madevil
Liittynyt:
1.10.2008 15:50
Joo kiittettävää palvelua tosiaan.. =)

ViestiKirjoittanut madevil » 3.10.2008 1:02

Kiitokset vastauksista, kyl mieli kirkastu kun voi jakaa ongelmiaan ja vielä ihmiset jaksaa jeesata..

Ja eihän siinä mitään tappia tullut mukana menin sotkemaan.. se olikin tallilta saatu malli tappi joka jäi pyörimään, tismalleen vakiotapin kokoinen.. Eli ei se tappi ei voi olla millään pidempi.. Joko ko. vari ei vain sovi tuohon x8r:ään tai sitten ei kyll mun mieleen tule muita ratkaisuja.. Eli vaki tapilla se ei ainakaan pelitä ja mootoripyörämekaaniikko oli sitä mieltä että oman pidemmän tapin sorvaaminen ajais tod näk hihnan vinoon. Liekkö virhe sitten jasilin sivuilla..
Viimeksi muokannut madevil päivämäärä 3.10.2008 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran
madevil
Liittynyt:
1.10.2008 15:50
niin ellei..

ViestiKirjoittanut madevil » 3.10.2008 1:22

Sellain tietty tuli mieleen että josko siitä paketista vain olisi puuttunut pidempi tappi, kun tossa guuglaillu noita muiden varien kuvia niin yleensä kuvissä näkyy sarjaan kuuluvan tappi ainakin kuvan mukaan.. Eli se toinen realistinen mahdollisuus lienee että tappi on vain syystä tai toistesta puuttunut paketista alunperinkin.. Toisaalta kun rupee loogisesti miettiin niin luulisi sen tapin pituuden kasvaessa hihnan vinoutuvan.

Vaan eiköhän asia piakkoin ratkea...
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 3.10.2008 19:46

nyt on kyllä maailmankirjat sekasin... Moto-Hämeelle hatunnosto :D
Sutii!
M|ksu
Pyörä:
ex Masai 50, ex honda x8r
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
23.3.2007 8:16

ViestiKirjoittanut M|ksu » 4.10.2008 12:26

mulla multivari ja malossin special hihna ni iha sama juttu et ei niiku mahu kunnolla se hihna sinne et jää puristuksii.. ja mutteri vaikee laittaa ku ei oikee näy kierteitä, mut pienellä voiman käytöllä meni kyl ja hyvi toimii :)
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 5.10.2008 21:10

mitä te ounaatte niiden kanssa :D mulla on multivar ja spessuhihna ni ei tarvii mitää väkivaltaa käyttää. puristaa vaan takavaria vähän kasaan ni saa hihnaa ulos sieltä. ja kyllä, sitä voi puristaa omin handuin :D
Sutii!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista