madevil
Siis ydinyskä lienee nyt kysymys onko virvarien tappi pidempi kuin vakio varien normaalisti??!
Eli onko vika nyt liian lyhyessä tapissa vai liian paksussa varissa tohon malliin..?!
Friman
mikä suutin kannattais vaihtaa nuille vireille?
virit: Tecnigas Next-R, Malossin multivari, Malossin ilmanputsari alkuperäseen koteloon ja niitti katki?
samis
Yritä laittaa se paketti jotenkin uudestaan sinne, mullakin jäi jotenkin oudosti puristuksiin se hihna enkä saanu mutteria kiristettyä mut otin irti ja uudestaan laitoin niin sain. Tosin mulla tais olla saman mittaset tapit :o Kuulemma ei kulje kun joku 30km/h jos sitä tappia menee lyhentään :o
Irkus
- Pyörä:
- Honda X8R-S
Samanmittaset ne tapit on, ite mulla on siellä se hondan vakio liukuholkki, ku kadotin sen virivarin jonnekki..
Ja honda_man.. Vaiha 85 tai 90 suutin.. Jos se on samanlainen se putsari ku se vakio niin 85, mut jos suodattaa paremmin niin tunge 90.
madevil
Eli onko joku asennellut joskus tuotallsta "top Racing" merkkistä varia Hondaan.. Rupesin epäilyttämään tuon sopivuus kun kuvissa malossin rullakuppi näyttää yhtä "ohuilta" kuin vakio, kun taas tuo top racinki on selesäi ainaski 1cm paksumpi ja silmämääräisesti näyttää liian isolta osalta niin että variaattorin hihnalle ei jää tarpeeksi tila..
Eli mun ongelma on at this moment koettaa selvittää onko tuo top racingin vari varmasti käypä osa tähä hondaan, ja onko asia tarkoitettu ratkaista niillä kahdella mukanatulevalla prikalla joilla tappia saa 3milliä lisää ulos.. harmi vain että tuskin riittävät prikkojen tuoma lisä.. Vai lähetänkö osan takaisin ja hankin malossin multivarin ja luotan että sen rullakuppi on yhtä "ohut" kuin vakiorullakuppikin..
Eli mun ongelma rakeais kun joku osais kertoa eroaako top racingin ja malossin virivari paksuudeltaan vai ei?! Koska jos ei, niin silloin ainoaksi rakaisuksi jää noilla prikoilla kikkailu.. joka kyllä epäilyttää että sitten se lähtee työntämään nauhaa liian sivuun.. =/
*NaPPi*
Ostakaa -99 vuoden honda x8r-x johon vaihdettu -02 vuoden kone. Kyselyä yv:llä jos kiinnostaa koska ei jaksa tääl selitellä kaikkea. Kuvia ja muit saa kun kyselee.
Irkus
- Pyörä:
- Honda X8R-S
madevil kirjoitti:Eli onko joku asennellut joskus tuotallsta "top Racing" merkkistä varia Hondaan.. Rupesin epäilyttämään tuon sopivuus kun kuvissa malossin rullakuppi näyttää yhtä "ohuilta" kuin vakio, kun taas tuo top racinki on selesäi ainaski 1cm paksumpi ja silmämääräisesti näyttää liian isolta osalta niin että variaattorin hihnalle ei jää tarpeeksi tila..
Eli mun ongelma on at this moment koettaa selvittää onko tuo top racingin vari varmasti käypä osa tähä hondaan, ja onko asia tarkoitettu ratkaista niillä kahdella mukanatulevalla prikalla joilla tappia saa 3milliä lisää ulos.. harmi vain että tuskin riittävät prikkojen tuoma lisä.. Vai lähetänkö osan takaisin ja hankin malossin multivarin ja luotan että sen rullakuppi on yhtä "ohut" kuin vakiorullakuppikin..
Eli mun ongelma rakeais kun joku osais kertoa eroaako top racingin ja malossin virivari paksuudeltaan vai ei?! Koska jos ei, niin silloin ainoaksi rakaisuksi jää noilla prikoilla kikkailu.. joka kyllä epäilyttää että sitten se lähtee työntämään nauhaa liian sivuun.. =/
Lähetä takasin ihan suosiolla. Epäilisin et se vari on sfx:lle tai jollekkin visionille ja kuvitellut siellä moto-hämeessä että käy kaikkiin hondiin. En tiedä siitä varista sen enempää, mut malossin menee kyllä sisään ihan ilman mitään muokkauksia.
Moto-Häme
Moi
Jos mahdollista niin odota madevil ensi viikkoon, tarkistan kun saan tuollaisen variaattorin näppeihini, että minkä pituinen se tappi on siinä. Voisit laittaa maililla
myynti@moto-hame.fi tuossa paketissa tulleen tapin pituuden, niin pääsen vertaamaan. Voit tietty palauttaa variaattorin täydellisenä pakettina takaisin, niinkuin puhelimessakin jo sovittiin.
Toiselle kirjoittajalle sen verran, että ei ole toimintatapana luulla sopivuuksia, vaan tuo on ihan
www.jasil.com sivuston taulukoiden mukaan sopiva osa. Voihan olla että ovat siellä kasanneet väärällä tapilla tuon sarjan, mutta se selvinnee kun pääsen mittaamaan.
T:Raine
Irkus
- Pyörä:
- Honda X8R-S
Moto-Häme kirjoitti:Moi
Hatunnoston arvoista asiakaspalvelua.
samis
No niin näkyy olevan
Itekkin hämeestä
madevil
Kiitokset vastauksista, kyl mieli kirkastu kun voi jakaa ongelmiaan ja vielä ihmiset jaksaa jeesata..
Ja eihän siinä mitään tappia tullut mukana menin sotkemaan.. se olikin tallilta saatu malli tappi joka jäi pyörimään, tismalleen vakiotapin kokoinen.. Eli ei se tappi ei voi olla millään pidempi.. Joko ko. vari ei vain sovi tuohon x8r:ään tai sitten ei kyll mun mieleen tule muita ratkaisuja.. Eli vaki tapilla se ei ainakaan pelitä ja mootoripyörämekaaniikko oli sitä mieltä että oman pidemmän tapin sorvaaminen ajais tod näk hihnan vinoon. Liekkö virhe sitten jasilin sivuilla..
Viimeksi muokannut madevil päivämäärä 3.10.2008 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran
madevil
Sellain tietty tuli mieleen että josko siitä paketista vain olisi puuttunut pidempi tappi, kun tossa guuglaillu noita muiden varien kuvia niin yleensä kuvissä näkyy sarjaan kuuluvan tappi ainakin kuvan mukaan.. Eli se toinen realistinen mahdollisuus lienee että tappi on vain syystä tai toistesta puuttunut paketista alunperinkin.. Toisaalta kun rupee loogisesti miettiin niin luulisi sen tapin pituuden kasvaessa hihnan vinoutuvan.
Vaan eiköhän asia piakkoin ratkea...
RR_tampio
- Pyörä:
- Honda 72cc
nyt on kyllä maailmankirjat sekasin... Moto-Hämeelle hatunnosto
Sutii!
M|ksu
- Pyörä:
- ex Masai 50, ex honda x8r
mulla multivari ja malossin special hihna ni iha sama juttu et ei niiku mahu kunnolla se hihna sinne et jää puristuksii.. ja mutteri vaikee laittaa ku ei oikee näy kierteitä, mut pienellä voiman käytöllä meni kyl ja hyvi toimii
RR_tampio
- Pyörä:
- Honda 72cc
mitä te ounaatte niiden kanssa
mulla on multivar ja spessuhihna ni ei tarvii mitää väkivaltaa käyttää. puristaa vaan takavaria vähän kasaan ni saa hihnaa ulos sieltä. ja kyllä, sitä voi puristaa omin handuin
Sutii!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista