Honda X8R

Waffless
Liittynyt:
9.7.2009 16:40

ViestiKirjoittanut Waffless » 9.7.2009 16:43

Tuli tässä sellanen ongelma että kun hankittii Hondaan uusi ilmanputsari sen vanhna möykyn tilalle. Niin tuli hommattua tällänen TNT Helix. Nyt kun iskettiin kyseinen putsari kiinni niin pyörä ei meinaa mennä mihinkään. Pelkästään pinta kaasulla pääsee eteenpäin ja hikisesti silloinkin.
Mikä mahtais olla vikana?

Linkki kyseiseen ilmanputsariin
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 10.7.2009 0:02

Paskan putsarin hankit, ja tartteet vitusti isomman suuttimen sinne.
Waffless
Liittynyt:
9.7.2009 16:40

ViestiKirjoittanut Waffless » 10.7.2009 10:50

Minkälainen olis sitte sellanen hyvä putsari? On mahollisuus palauttaa vielä
Friman
Paikkakunta:
Kolari
Liittynyt:
28.9.2008 12:43

ViestiKirjoittanut Friman » 11.7.2009 14:53

miten kannattis alkaa säätään ko Hondalla lähtee kiihyttään ja yhtäkkiä loppuu kiihtyminen ja taas vähän ajan päästä jatkaa kiihtymään? vireinä on : Tecnigas Next-r, malossin multivari 7,5gr rullilla, malossin multivarin matkassa tullut keltainen vastapainejousi, +30% jäykemmät kytkin jouset ja malossin kevlar hihna.
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 12.7.2009 20:55

Vakioputsari on vakiolla paras. Ja lähe säätään noita rullia, koita vaikka 6,5g.
Robikol
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.9.2006 21:08

ViestiKirjoittanut Robikol » 12.7.2009 21:04

Waffless kirjoitti:Minkälainen olis sitte sellanen hyvä putsari? On mahollisuus palauttaa vielä

Jos pitää ostaa joku muu kun vakioputsari niin Pipercross tai muu vastaava vaahtomuovisuodatin.
NuQQs
Pyörä:
Honda X8R-X
Liittynyt:
3.5.2009 12:27

ViestiKirjoittanut NuQQs » 26.7.2009 21:26

.
Viimeksi muokannut NuQQs päivämäärä 27.4.2010 19:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 27.7.2009 15:23

Emt ketää kenel ois, mut koita iskee joku on off katkasija siihe niittipoikki jutun välii :D saat 2k kiekkoja pois sellasella patentilla. Hondaan tulee kohta muute uudet maalit 8) Metallinhohtosininen med kiiltävä musta.
laeskizg
Pyörä:
Cagiva Mito 125
Liittynyt:
19.6.2009 1:07
17,5mm kaasari

ViestiKirjoittanut laeskizg » 28.7.2009 22:52

Myykää mulle dellorton 17,5mm US kaasari kiitooosh
Henu-89
Pyörä:
Yamaha XJ 900 F -89 (58L), "mittarissa" vain 132tkm.
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
14.1.2005 20:08

ViestiKirjoittanut Henu-89 » 2.8.2009 20:02

Kerokaahan onko näissä rakkineissa joku tyyppivika että nämä menee väljäks tai jotain?

Siskolla on tämmönen skootteri ja no viime kesänä käynnistyminen pitkittyi pitkittyi (hankas vaan ja hiljakseen käyntiin) kunnes ei enää lähtenyt ollenkaan,huoltoon män ja sanovat että väljä on,mäntä + rojut vaihtoon.

Nyt tänä kesänä sama homma,käynnistyminen pitkittyi ja pitkittyi,lopulta sai hangata 20 sekunttia että lähti hiljakseen röpöttämään,kulku puolta silti oli kun käyntiin sai. Hangatessa jostain kuului semmosta pihinääkin mutta imupuoli kyllä purettiin ja tiivisteltiin kolmesti peräjälkeen. no nyt ei taas käyntiin kirveelläkään, ei edes vaikka laittoi suoraan sylinteriin bensaa, loppui vaan se vähäkin lupaaminen. Purin tuossa konetta auki, pytyssä vielä poraus jäljet,männässä ei merkkejä ohi puhalluksista.

Stefoja tuolta kokeilin tonkia esille,no magneeton puolen sain auki mutta sieltä ei ihmeitä kyllä löytynyt.
Variaattorin puoli olikin sitten mystisempi purkaa,eli miten se iso ratas olisi tarkoitus sieltä pois saada?

Kellään muulla ollut samanlaisia vaivoja häkkyrässä?
Jos ei tajua,on tajuton!!! Tai sit kertojassa on vikaa...
*NaPPi*
Paikkakunta:
jkl
Liittynyt:
9.8.2006 15:27

ViestiKirjoittanut *NaPPi* » 3.8.2009 1:02

Se että täysin vakio mäntä ja pytty kestää paljon ajoo viritettynäkin, itellä kesti 22tkm sitten jos menee vakioo porauttaa tai ostaa "halpis" viripytyn tai uuden halpis männän niin se ei kestä ees vakiona... en tiiä sitä että miks noin... mutta välistyy ja leipoo herkästi... mutta kun saa toimiin niin toimiii niin kauan kun vaa jaksaa ajaa.
Projekti kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20144
Henu-89
Pyörä:
Yamaha XJ 900 F -89 (58L), "mittarissa" vain 132tkm.
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
14.1.2005 20:08

ViestiKirjoittanut Henu-89 » 3.8.2009 1:52

*NaPPi* kirjoitti:Se että täysin vakio mäntä ja pytty kestää paljon ajoo viritettynäkin, itellä kesti 22tkm sitten jos menee vakioo porauttaa tai ostaa "halpis" viripytyn tai uuden halpis männän niin se ei kestä ees vakiona... en tiiä sitä että miks noin... mutta välistyy ja leipoo herkästi... mutta kun saa toimiin niin toimiii niin kauan kun vaa jaksaa ajaa.


No johan on jännä juttu. Tuollakun ei siis ajettu nyt viime remontin jälkeen kun semmonen alle 2 tuhatta km. Niin ja räppänähän on tosiaan vakio. Pytyssäkin tosiaan on vielä poraus/hoonaus jäljet eli ei se nyt kovin paljon ole sekään voinut kulua.Mutta eipä siinä männässäkään ole ohipuhallus jälkiä renkaiden alla ollenkaan.

EI kellään sitten ole stefat oireilleet?
Jos ei tajua,on tajuton!!! Tai sit kertojassa on vikaa...
*NaPPi*
Paikkakunta:
jkl
Liittynyt:
9.8.2006 15:27

ViestiKirjoittanut *NaPPi* » 3.8.2009 3:33

tarkasta hihna ja rullat. jännä vika tosiaa... ootko kattonu että seokset tulpat ym. kunnos?
Projekti kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20144
Henu-89
Pyörä:
Yamaha XJ 900 F -89 (58L), "mittarissa" vain 132tkm.
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
14.1.2005 20:08

ViestiKirjoittanut Henu-89 » 3.8.2009 11:11

*NaPPi* kirjoitti:tarkasta hihna ja rullat. jännä vika tosiaa... ootko kattonu että seokset tulpat ym. kunnos?


Ei kai se hihna tai rullat voi tommosta aiheuttaa? Sillä koneessahan ei siis ole puristuksia, magneeton päästä pysty helposti parilla solmella pyörittämään konetta, eli kyllähän tuo startata jaksaa mutta ei edes luvannut käyntiin, ei edes suoraan polttoainetta sylinteriin metodilla.

Tulppa antaa hyvän kipinän ja tottakai kokeiltu myös toisella varmasti toimivalla.Seoksissa ei ainenkaan tulpan värin mukaan pitäisi olla mätää. Millanen öljy pumppu näissä sitten tuossa tuorevoitelussa on? kyllä mopo savutti aika reilustikin aina lähtiessä mutta en tiedä liekkö sitten muuten katkonaisesti olisi toiminut. Vaikka ei tuo kyllä ilman öljyä käyneeltä näytä.

Itsekkin on kyllä tullut monenlaista arvoitusta moottori maailmassa ratkaistua mutta tämä alkaa taas mennä kummallisimmaks.
Jos ei tajua,on tajuton!!! Tai sit kertojassa on vikaa...
Waffless
Liittynyt:
9.7.2009 16:40
Honda X8R

ViestiKirjoittanut Waffless » 3.8.2009 23:41

Minkä kokonen suutin näissä on vakiona?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista