temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Juu, eli olen ostamassa Honda X8R-Xää, niin tietääkö kukaan saako siihen vakio adapteriin crossi tankoa kiinni vai pitääkö olla sellanen erikseen ostettu homma? Kun olen noita sivuja vilkuillut niin ei oo näkyny adaptereita. Lähettäkää niihin adaptereihin linkkejä ja kertokaa jos käy vakio.
Automatiq
- Pyörä:
- Honda X8R-S, Yamaha TZR
temeee. kirjoitti:Juu, eli olen ostamassa Honda X8R-Xää, niin tietääkö kukaan saako siihen vakio adapteriin crossi tankoa kiinni vai pitääkö olla sellanen erikseen ostettu homma? Kun olen noita sivuja vilkuillut niin ei oo näkyny adaptereita. Lähettäkää niihin adaptereihin linkkejä ja kertokaa jos käy vakio.
ei siinä mitään "vakioadapteria" ees oo. tarviit siihen adapterin ja tangon. vakkariohjaustanko on kiinni vaan tankoon hitsatulla holkilla, joka sitten on ruuvattu kiinni ohjausputkeen. yks vaihtoehto on ostaa jonkun toisen skodemallin adapteri (mittaa etukäteen) ja porata se ohjausputken reikä sisähalkasijaltaan 24mm kokoon (ovat suurimmaks osaks 22-23mm sisähalkasijaltaan noi adapterit). toinen vaihtoehto on ostaa jonkun maastopyörän adapteri ja modailla kiinni se siihen.
puliih
- Pyörä:
- Jawa 350, Suzuki GSX 750
Moro!
Mistä löytyisi honda x8r-s:ssään vauhtipyörän kiila?
Tarttis pia saada toi kone kasaa lopullisest.
Tozin
- Pyörä:
- Honda X8R-X, 350Z, RX-8 & IS300
Onko kellään myydä mulle Ehjiä sivukatteita ja astinlautoja? en jaksa enään itse entisiä ruveta korjaamaa ku ovat nykyään kirjaimellisesti melkein atomeina..
Project Honda X8R-X ´00 UniquéEtuveto, joku Veikkauksen uusi pelikö?
MauGGa`
- Pyörä:
- Aprilia SR
Minkä kokone ton vakio ilmanputsarin halkasija on?? ku tarttis saada sellane suorailmanputsari ilman tota kauhiaa koppaa... Ja linkkejäkin voi laittaa...??
laeskizg
- Pyörä:
- Cagiva Mito 125
Myynnis ois nyt kaikenlaista osaa:
Malossi 72cc Sport
Polini 72cc Sport
Polini Super race tehari
Metrakit Ecologic tehari
Malossin Multivariaattori (Aivan uusi, pakettia ei olla edes avattu)
Hebo Racing "R" kytkin
Stage 6 R/T kytkinkello
Malossin 16/40 perävälitykset
Malossin CDI boksi
Stage 6 Imusarja
Dellorto 19mm PHBG kaasutin (käy esim. stage 6 imusarjaan)
Dellorto 17,5mm PHVA US kaasutin (käy suoraan hondan vakio imukaulaan)
OSTAKAA, TARJOTKAA !
laeskizg
- Pyörä:
- Cagiva Mito 125
Tozin kirjoitti:Onko kellään myydä mulle Ehjiä sivukatteita ja astinlautoja? en jaksa enään itse entisiä ruveta korjaamaa ku ovat nykyään kirjaimellisesti melkein atomeina..
Paljon oisit valmis maksamaan?
Friman
Onkos kelläkhään ollu Phot-ecoa hontassa? miten se pittää kytkeä? mihin johtoihin?
TupsuTäh
- Pyörä:
- Cagiva Raptor 125 (-06)
MauGGa` kirjoitti:Minkä kokone ton vakio ilmanputsarin halkasija on?? ku tarttis saada sellane suorailmanputsari ilman tota kauhiaa koppaa... Ja linkkejäkin voi laittaa...??
Osta multa vakioilmanputsari (Koppa ja vaahtomuovi), saat 5e + postit
TupsuTäh
- Pyörä:
MauGGa` kirjoitti:tietääkö kukaan miten ton sais cdi boksin nastan poikki ni kulkis enemmä?? jos jollai ois joitain ohjeita?
:D:D:D:D:D:D:D
Katoppa tietopankki.
TupsuTäh
- Pyörä:
madevil kirjoitti:Nyt ois tollanen 4000km ajeltu X8r Trellä kaupan.. Vikat kaksi vuotta omassa käytössä talvet pressun alla.. Sitä ennen tallissa yhdellä tytöllä.
Sen verran skodessa ois projketia että se pöllittiin viime syksynä ja tässä yhteydessä älypäävaras oli repinyt ilmaputsarin suodattimen mäkeen ja nyt skode ei tahdo startata kunnolla (vaikka uusi putsari on hankittu).. Samoin tämä ääliö repi sähköjen suojakatteeen sekä penkin rikki.. niin että nyt etukate on punainen samoinkuin penkki punamusta muun skoden olleessa sininen.. Eli maalia + tulpan vaihdon + mahdollisesti kaasarin puhdistuksen tää vaatisi.. Muuten on varsin tiukassa iskussaan.. Variaattori on vaihdettu kisavariin toissa syksynä jo ihan koneen säästämisen vuoksi samoin kun CDI-niitti. Mukaan tulee myös leo vincen ZX tehorööri joka ei ole vielä kertaakaan ko. skodessa ollut kiinni. Niin ja järeä U-mutka lukko.
900egee tästä toivoisin tällaisenaan saavani.. Jos ei aiemmin mene kaupaksi niin sitten pyrin maalauttamaan ystävälläni katteet mustiksi ja saada koneen käymään ja hintaa lisää pari satkua. Muuten skootteri on kuitenkin varsin hyvin pidetty ja tiukassa iskussansa..
Paljon on pyynti, itte myin 1050€ vm. 2003 Hondan, joka oli maalautettu ammattilaisilla, jonka alakerta oli alle 10tkm sitten uusittu ja muutenkin hyväkuntoinen. Jos ei mene kaupaksi niin alenna hintaa
En toki halua mustamaalata myyntiäsi
Lattis
Anteeks kun kysyn tälläistä hölmöä mutta en oikein löytänyt miten tuo cdi boksin "niitti" otetaan pois että ei kuristaisi kierroksia? Ja itteltä löytyy nyt tuo multivari nii toisiko se sitten tehoa/kulkevuutta?
laeskizg
- Pyörä:
- Cagiva Mito 125
Lattis kirjoitti:Anteeks kun kysyn tälläistä hölmöä mutta en oikein löytänyt miten tuo cdi boksin "niitti" otetaan pois että ei kuristaisi kierroksia? Ja itteltä löytyy nyt tuo multivari nii toisiko se sitten tehoa/kulkevuutta?
Kyllä toisi.
TupsuTäh
- Pyörä:
Lattis kirjoitti:Anteeks kun kysyn tälläistä hölmöä mutta en oikein löytänyt miten tuo cdi boksin "niitti" otetaan pois että ei kuristaisi kierroksia? Ja itteltä löytyy nyt tuo multivari nii toisiko se sitten tehoa/kulkevuutta?
Tsekkaa tietopankista Honda X8R
trololo
Postilaatikko kirjoitti:Nyt on kuvia hondasta
Arvostelkaapas.
toi näytti vitun hyvält toi sun maalaus ett ajttelin et mites oot oikee maalannu ne?
mistä värit miten monta kerrosta tuleeko lakkaa ymym
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista