dtruoska
- Liittynyt:
- 27.6.2011 1:34
ja jos jollain sähkökaavioo ?
vanhamopo
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Paikkakunta:
- Käpykylä
- Liittynyt:
- 29.4.2012 19:12
Pushh kirjoitti:Mikä mahtaa X8R:ssä olla vikana ku ei meinaa lähteä käyntii kunnolla, kaasari on putsattu moneen otteeseen, ja sit ku loppujenlopuks pääsee liikkeelle nii ei jaksa mennä ku 15 km/h ja ylämäkiin on parempi työntää ku ajaa, sitte jos nostaa keskituelle ja kääntää kaasun pohjaa ni ei suostu ottamaan täysiä kierroksi.
Samanlainen vika. Kaasari puhdistettu monta kertaa, tulppa uusi, tankkiin laitettu masinolia (epäilin että olis vettä)
Ratkeskohan toi vika?
Tozin
- Pyörä:
- Honda X8R-X, 350Z, RX-8 & IS300
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 5.8.2007 6:27
Mulla oli ainakin kerran variaattorinhihna aivan finaalissa kun käyttäytyi noin. Jokusen kilometrin sillai sitte ajoin ja naps varihihna poikki pahimpaa ruuhka aikaa.
E: Voiskoha loppuun kulunu kytkin olla kans osatekijänä..?
Project Honda X8R-X ´00 UniquéEtuveto, joku Veikkauksen uusi pelikö?
vanhamopo
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Paikkakunta:
- Käpykylä
- Liittynyt:
- 29.4.2012 19:12
Pitääpä avata koppa ja kattoa kuhan tästä humalasta selviää. Ajossa toikin rupes hyytymään, luulin ekana että öljy oli loppu, mut säiliö melkein täys... mut kotiin pääsin takas kummiskin.
vanhamopo
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Paikkakunta:
- Käpykylä
- Liittynyt:
- 29.4.2012 19:12
vanhamopo kirjoitti:Pushh kirjoitti:Mikä mahtaa X8R:ssä olla vikana ku ei meinaa lähteä käyntii kunnolla, kaasari on putsattu moneen otteeseen, ja sit ku loppujenlopuks pääsee liikkeelle nii ei jaksa mennä ku 15 km/h ja ylämäkiin on parempi työntää ku ajaa, sitte jos nostaa keskituelle ja kääntää kaasun pohjaa ni ei suostu ottamaan täysiä kierroksi.
Samanlainen vika. Kaasari puhdistettu monta kertaa, tulppa uusi, tankkiin laitettu masinolia (epäilin että olis vettä)
Ratkeskohan toi vika?
Pakoputki tukkeessa, siinä vika.
vanhamopo
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Paikkakunta:
- Käpykylä
- Liittynyt:
- 29.4.2012 19:12
Oisko kellaan vielä palikoita tähän vehkeeseen halvalla?
NNton
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Liittynyt:
- 9.7.2012 19:24
KUKA OSAISI KERTOA että kannattaisiko mun vaihtaa suutin, jos kannattaa niin minkä kokoseksi? Tällä hetkellä vakio dellorto kiinni jossa vakio suutin, mopedista niitti katki ja kiinni malossi multivari, giannelli next tehari, +15% vp-jousi (polinin sininen) ja tuning filtteri, taitaa olla vielä multivarin mukana tullut kytkinjousisysteemi, en oo varma.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Sitä on kovin hankala sanoa kun ei tiedä miten mopo käyttäytyy. Jos tuntuu booaavan, ilman muuta se kannattaa vaihtaa. Noilla vireillä mopon suuttimen pitäisi teoriassa olla ainakin 20 numeroa vakiota suurempi, riippuen vähän putsarista.
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
NNton
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Liittynyt:
- 9.7.2012 19:24
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Sitä on kovin hankala sanoa kun ei tiedä miten mopo käyttäytyy. Jos tuntuu booaavan, ilman muuta se kannattaa vaihtaa. Noilla vireillä mopon suuttimen pitäisi teoriassa olla ainakin 20 numeroa vakiota suurempi, riippuen vähän putsarista.
Mopo ei booaa koskaan, mutta ei lämpimänä pysy kauaa käynnissä. Neula on toisiks alimmassa lovessa. Ja ilmanputsarista sen verran että se on semmoinen vaahtomuovinen lieriömallinen tuning putsari josta kuulee kun se imee.
Vauhtiviivatarra kirjoitti:http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttimen_s%C3%A4%C3%A4t%C3%A4minen
tässä sanottiin että suuttimen suurentamisesta ei ole hyötyä jos neulasuutin on liian pieni, Joten hyödyttäisikö se suuttimen vaihto ollenkaan? onko tietoa minkälainen neulasuutin tossa vakiokaasarissa on että vaikuttaako se?
vanhamopo
- Pyörä:
- Honda X8R-X
- Paikkakunta:
- Käpykylä
- Liittynyt:
- 29.4.2012 19:12
Nyt kesän aikana on vauhdista hävinnyt 10km/h.
Hihna näyttää uudelta (Kevlar, ajettu 5000 km).
Ite epäilen kytkintä kun tuntu että kone rupeaa huutamaan paljon aikaisemmin kuin ennen, ja tarvii parituhatta kierrosta enemmän kuin lähtee edes liikkeelle.
Oon pari kertaa pitänyt takajarrun pohjassa ja vääntänyt kaasun täysille ja kummallakin kerralla on vauhtia tippunut 5km/h.
Taitaa olla kytkin remppa edessä, mut mikä kytkin kannattas hankkia, jousia? (en ole enää neuvolassa punnitettava (100+kg))
Onko tehoputkesta mitään hyötyä jos mopo on variaattoria lukuun ottamatta vakio?
Éki
- Pyörä:
- Ex. Aerox -10 Ex. Nitro -00 Ex. Aerox -02 Ex. Aerox -06 Nyt. Aerox -03 orange projekt
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 18.7.2009 20:45
S6 tai Malossin kytkimet on hyviä! Ja ei ole hyötyä, kun se rajoitin sit vaan paukuttaa entistä enemmän ja putki ei välttämättä edes pääse tehoalueelle..
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
- Paikkakunta:
- MDI
- Liittynyt:
- 11.8.2012 1:28
jos joku tarvii osia kyseiseen menopeliin nii multa löytyy lähes kokonainen mopo osissa lukuunottamatta sytkää ja kaasaria. tiedustelut yv:llä.
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
NNton kirjoitti:tässä sanottiin että suuttimen suurentamisesta ei ole hyötyä jos neulasuutin on liian pieni, Joten hyödyttäisikö se suuttimen vaihto ollenkaan? onko tietoa minkälainen neulasuutin tossa vakiokaasarissa on että vaikuttaako se?
En usko että neulasuutin olisi liian pieni, joten ei vaikuta. Jotakin piikkejähän sillä pienellä neulasuuttimella kuristetaan, moposkootteriden mittakaavassa neulasuuttimet ovat kyllä "tarpeeksi" isoja. Isompaa suutina kehiin.
94Zip
- Pyörä:
- Honda cr80 vm 1997 ja 2000, piaggio zip Fast rider. Gilera stalker
- Paikkakunta:
- MDI
- Liittynyt:
- 11.8.2012 1:28
onko jollain tietoa käykö sfx:än ja x8rs:n kampurat ristiin?
Ihmiset jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä jotka tiedämme kaiken.
jumimuumi
- Pyörä:
- Mbk booster N.G. Honda X8R-S
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 14.10.2010 21:48
Meneekö pökötin polkimen osat hondaan?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista